کد خبر 1017
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

متفکرآزاد:

بر عملکرد دولتمردان نظارت خواهیم کرد تا مشکلات مردم را حل کنند

بر عملکرد دولتمردان نظارت خواهیم کرد تا مشکلات مردم را حل کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت کامل و جدیت، صلاحیت وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار داده و ارزیابی کردند و در نهایت تلاش چند روزه مجلس شورای اسلامی، حداکثر وزرای پیشنهادی مورد تایید  قرار گرفته و دولت به آنان رای اعتماد داد، ما بر عملکرد دولتمردان نظارت خواهیم کرد تا مشکلات مردم را حل کنند.

روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان‌ما، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت کامل و جدیت، صلاحیت وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار داده و ارزیابی کردند و در نهایت تلاش چند روزه مجلس شورای اسلامی، حداکثر وزرای پیشنهادی مورد تایید  قرار گرفته و دولت به آنان رای اعتماد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی پایان کار مجلس نیست و کار آنان توسط مجلس رصد خواهد شد.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای کار خود بسیار خوب عمل کرده و ما بر عملکرد دولتمردان نظارت خواهیم کرد تا با همین رویه، امور را پیش برده و مشکلات مردم را حل کنند.

دولتمردان بدانند که مجلس شورای اسلامی از همه ابزار های نظارتی خود استفاده می کند تا دولت همیشه در ریل درست بماند و تعهدات خود را به درستی عملی کند.

انتهای پیام

کد خبر 1017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =