کد خبر 10278
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

نظری در گفتگو با نمایندگان ما:

تحقق قانون جهش تولید مسکن، معیار ارزیابی مردم در انتخابات ریاست جمهوری بعدی خواهد بود

تحقق قانون جهش تولید مسکن، معیار ارزیابی مردم در انتخابات ریاست جمهوری بعدی خواهد بود

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: دولت باید برای تحقق قانون جهش تولید مسکن، تمام تلاش خود را بکند چرا که یکی از معیار های ارزیابی مردم در انتخابات بعدی نیز عملی شدن همین شعار خواهد بود.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص طرح جهش تولید مسکن، گفت: از نظر بنده شعار دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال، تحقق پیدا نکرد، و با موفقیت کامل در این حوزه، هنوز فاصله زیادی داریم.

وی بیان کرد: البته این مسئله هم وجود دارد که برخی فکر می‌کنند منظور از این شعار این است که باید ساخت یک خانه در یک سال، به طور کامل تمام شود این در حالی است که برای ساخت یک مسکن، حداقل دو یا سه سال زمان لازم است، چرا که مواردی از جمله تخصیص اعتبارات لازم، تهیه زمین و... بسیار زمان بر است.

نماینده مردم خمین در مجلس افزود: بنده فکر میکنم  در بخش تامین زمین مناسب برای ساخت مسکن و همچنین رساندن تعداد واحدها به ۴ میلیون مسکن در طی ۴ سال ریاست جمهوری آقای رئیسی، فاصله زیادی با موفقیت داریم و نیاز به فعالیت بیشتری در این زمینه است.

وی بیان کرد: دولت باید برای تحقق قانون جهش تولید مسکن، تمام تلاش خود را بکند چرا که یکی از معیار های ارزیابی مردم در انتخابات بعدی نیز عملی شدن همین شعار خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 10278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =