کد خبر 11141
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

سلیمی در گفتگو با نمایندگان ما:

سرعت قطار پیشرفت دولت کند است

سرعت قطار پیشرفت دولت کند است

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه سرعت قطار پیشرفت دولت کند است، گفت: مدیرانی که نمی‌توانند سرعت لازم را در خدمت به مردم داشته باشند باید کنار گذاشته شوند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: سرعت قطار پیشرفت دولت کند است و باید این مسئله هر چه سریعتر اصلاح شود.

وی افزود: واقعیت این است که تعدادی از مدیران رده های مختلف انگیزه لازم را برای خدمت به مردم ندارند که باید این مدیران بدون تعارف کنار گذاشته شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به افزایش قیمت طلا و ارز در روزهای اخیر ادامه داد: افزایش قیمت ارز و طلا و همچنین گرانی ها در مورد سایر کالاها فشار زیادی را به مردم وارد آورده که باید تدبیر و تصمیمی اتخاذ شود تا این فشارها به مردم کمتر شود.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که دولت در یکسری مسائل تدبیر لازم را ندارد. عدم تصمیم گیری مناسب باعث شده تا مردم با سختی در یک سری مسائل مواجه باشند.

وی اضافه کرد: وضعیت فعلی بازار طلا و ارز وضعیت مناسبی نیست و هر چه زودتر باید برای بهبود شرایط بازار و بازگرداندن آرامش به سطح جامعه در این حوزه تصمیم لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام

کد خبر 11141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =