کد خبر 11428
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

میرتاج الدینی:

مردم در ۲۲ بهمن امسال اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند

 مردم در ۲۲ بهمن امسال اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نمایندگان ما، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد ملی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:مردم در این حضور گسترده نشان دادند که فضاسازی رسانه‌ای و فشارها و تحریم های اقتصادی دشمنان نمی تواند مانع حضور آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انسجام و اتحاد شان در صحنه های مختلف شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با این حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای انقلابشان ایستاده اند و فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن حمله می تواند این حضور را کمرنگ کند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: مردم مطالبات خود را دارند و اگر مشکلی هم دارند آن را بیان می‌کنند اما این به معنای عدم حضورشان در صحنه و حفظ اتحاد انسجام و وحدت ملی نیست.

وی افزود: در ۲۲ بهمن امسال باردیگر توطئه های دشمن در مورد جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فاصله بین مردم و نظام با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته خنثی شد و دشمنان ما با وجود هزینه زیاد برای آسیب زدن به این انقلاب بار دیگر در رسیدن به هدف شان ناکام ماندند.

انتهای پیام 

کد خبر 11428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =