کد خبر 12389
۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

آصفری در گفتگو با نمایندگان ما،:  

دستگاه دیپلماسی منفعل نباشد/ نگذاریم علیه ایران قطعنامه صادر شود 

دستگاه دیپلماسی منفعل نباشد/ نگذاریم علیه ایران قطعنامه صادر شود 

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه باید با مجامع بین‌المللی بیشتر ارتباط داشته باشد و نگذارد پیش‌نویس قطعنامه های ضدایرانی آماده شود.  

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره اولویت‌هایی که در سال ۱۴۰۲ باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: بحران ما در سال آینده در بخش نظام بین الملل است و باید تلاش کنیم سطح روابط خود را با کشورهای دنیا گسترش دهیم و باید جلوی سناریوی ایران هراسی را که دشمنان در منطقه و جهان راه‌اندازی کردند، بگیریم و نگذاریم ایران را منزوی کنند.  

وی ادامه داد: باید دستگاه دیپلماسی ما از حالت انفعالی خارج شود و سطح روابط خود را با کشورهای دنیا بیشتر کند و از فرصت و پتانسیل مجلس شورای اسلامی و گروه‌های دوستی و پارلمانی هم در این راستا استفاده کند.  

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید سطح روابط خود را با کشورهای دنیا توسعه دهیم. امروز نمی‌توانیم فقط فکر کنیم که چهار کشوری که دور  ما وجود دارند فقط همین کشورها وجود دارند و باید سطح روابط خود را با کشورهای دنیا بیشتر کنیم.  

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: با مجامع بین‌المللی باید دستگاه دیپلماسی ما بیشتر ارتباط داشته باشد و نگذارند  پیش‌نویس قطعنامه های ضد ایرانی آماده شود. این اولویت‌ها باید در دستورکار ما در سال ۱۴۰۲ باشد.

انتهای پیام

کد خبر 12389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =