کد خبر 12581
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

زاهدی:

کارگزاران نظام اقدام موثری برای مبارزه با فساد انجام دهند

کارگزاران نظام اقدام موثری برای مبارزه با فساد انجام دهند

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اقدام موثر برای مبارزه با فساد تاکید کرد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدمهدی زاهدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: انتظار می‌رود براساس مطالبه رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اقدام موثرتری برای مبارزه با فساد صورت گیرد.

وی با بیان این‌که در استان کرمان به ویژه در حوزه صنایع و معادن مسائل عجیب و غریبی وجود دارد گفت: بنده به همراه برخی از گروه‌های مطالبه‌گر استان صوت‌زنی‌هایی را مطرح کردیم ان‌شاءالله سیاستمداران سودجو که عوامل آنها در فساد موثر هستند نتوانند در برخورد با این فسادها در سیستم قضایی تاثیرگذار باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام اشاره داشتند که برخی شرکت‌های بزرگ داخلی با وجودی که مواد اولیه داخلی استفاده کرده و تولید در داخل دارند، نرخ فروش را با دلارهای غیرواقعی و تلگرامی تنظیم می‌کنند. نمونه این اتفاق در شرکت ملی مس ایران است. یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت در نامه‌ای به وزیر اقتصاد خواستار حذف ارز نیمایی و فروش محصولات با نرخ بازار آزاد و تلگرامی شده بود. لازم است برخورد لازم با اینگونه مدیران شود که منافع ملی را فدای بنگاه اقتصادی خود می‌کنند.

زاهدی در پایان گفت: تخفیف ارز نیمایی به وارد کنندگان به خصوص مواد اولیه مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است اگر تخفیف ارز نیمایی به وارد کنندگان صورت نگیرد خدایی ناکرده رشد تولید به کاهش تولید منجر می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 12581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =