کد خبر 12609
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

کاظمی:

سیل مشکلی برای مردم، روستاها و شهرهای لرستان ایجاد نکرده است

سیل مشکلی برای مردم، روستاها و شهرهای لرستان ایجاد نکرده است

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با اشاره به آخرین وضعیت سیل در این استان گفت: سیل مشکلی برای مردم، روستاها و شهرهای لرستان ایجاد نکرده و وضعیت پایدار در استان حکمفرما است.

به گزارش نمایندگان ما، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان لرستان گفت: با توجه به استعلامی که از راهداری استان، هلال احمر و دستگاه های ذی ربط اخذ شد، مشکل خاصی بوجود نیامده است؛ چراکه دستگاه ها از آمادگی لازم و کافی برخوردار بوده و حضور میدانی در نقاط مختلف دارند از طرفی نیز بارندگی به آن شکلی که در هواشناسی پیش بینی شده بود، از شدت کافی برخوردار نبوده و سیل به شکلی که مزاحمت برای مردم و روستاها و شهرها ایجاد کند، وجود نداشته است.

نماینده مردم پلدختر و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت خوبی در استان حکمفرما است و فشار توده هوایی که تهدید و مشکل ایجاد کرده بود، خوشبختانه از منطقه عبور کرده است و وضعیت پایدار شده است.

وی با بیان اینکه تخریب برخی از پل ها در سایر مناطق استان به دلیل رانشی بوده که بوجود آمده است، افزود: اینکه سیل طغیان کند و مشکل برای مردم و روستاها و شهرها ایجاد کند، خوشبختانه گزارشی وجود ندارد. دستگاه ها از آمادگی کافی و لازم برخوردارند و مراقبت های لازم صورت گرفته است تا مشکلی ایجاد نشود و اقدامات پیشگیرانه نیز صورت گرفته است و روستاهایی که در معرض سیل قرار گرفته اند نیز تخلیه شده و چادر برای اسکان زده است تا اگر مشکلی صورت گرفت، اسکان موقت برای مردم فراهم باشد.

انتهای پیام

کد خبر 12609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =