کد خبر 12764
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

شهبازی در گفتگو با نمایندگان:

اگر وزارتخانه ها با احساس مسئولیت بیشتری عمل کنند مشکلات عمده کشور حل خواهد شد

اگر وزارتخانه ها با احساس مسئولیت بیشتری عمل کنند مشکلات عمده کشور حل خواهد شد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی با احساس مسئولیت بیشتری در زمینه رفع مشکلات اقتصادی، تولید، رفع تورم و... عمل کنند، مشکلات عمده کشور حل خواهد شد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص استیضاح وزیر صمت گفت: استیضاح آقای فاطمی وزیر صمت، در دستور کار مجلس قرار گرفته است و ایشان حداکثر ۱۰ روز کاری فرصت دارد که برای پاسخگویی در مجلس شورای اسلامی، حاضر شود.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که امورات کشور و مسائل مربوط به بخش تولید را می توان  بهتر اداره کرد و برخی از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی آنگونه که باید، انتظارات نمایندگان مجلس را در اداره بهتر امور کشور عملی نکرده اند، برای مثال در زمینه تولید و اشتغال باید توجه بیشتری شود و با تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری، برنامه های بیشتری در این زمینه اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی با احساس مسئولیت بیشتر و توجه کاملتری در زمینه رفع مشکلات اقتصادی، تولید، رفع تورم و... عمل کنند، مشکلات اقتصادی، تولید و تورم حل خواهد شد، توقع مجلس شورای اسلامی از دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها در همین راستا است و مجلس با ابزارهای نظارتی خود به این مسائل رسیدگی خواهد کرد.

شهبازی خاطر نشان کرد:درست است که در برخی از مسائل کشور یکسری تنگنا ها و مشکلات وجود دارد اما با تلاش بیشتر و برنامه ریزی بهتر باید آن موانع و مشکلات را مدیریت و رفع کرد، استفاده از انتقادات و نظرات سازنده ای که بر دستگاه های دولتی مطرح میشود، می تواند در زمینه رفع مشکلات و برنامه ریزی بهتر کشور تاثیر گذار باشد، در حال حاضر در بحث خودرو مسئله ای که باید بر آن توجه داشت این است که باید اجازه داده شود خودروی خارجی وارد شود تا درنتیجه آن رقابتی که در بازار خودرو وجود دارد شکسته شود و وضعیت عرضه و تقاضا در بازار خودرو، به وضعیت مطلوبی برسد.

انتهای پیام

کد خبر 12764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =