کد خبر 1455
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

جلال زاده:

درخواست استاندار ویژه برای آذربایجان غربی

درخواست استاندار ویژه برای آذربایجان غربی

نماینده مردم ارومیه در مجلس در توئیتی برلزوم انتخاب استاندار ویژه با توجه به نیازمندی های گسترده استان برای رسیدن به یک توسعه متوازن تاکید کرد.

به گزارش نمایندگان ما،  وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس  و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

ارسال نامه جناب آقای قریشی به رئیس جمهور محترم در باب شرایط استان و مشخصه های یک استاندار خوب را مثبت ارزیابی کرده و ورود ایشان را به این صحنه خیر و مبارک می دانم.

باور دارم، حضور عالمانه و به هنگام  ایشان در افزایش سرمایه اجتماعی و حصول اجماع نخبگانی برای حل مشکلات استانی می تواند نقش مهمی را داشته باشد.

با توجه به موقعیت راهبردی آذربایجان غربی، فداکاری مردمان نجیب و انقلابی این استان در چهار دهه گذشته و نیازمندی های گسترده برای رسیدن به یک توسعه متوازن، درخواست استاندار ویژه برای این استان یک مطالبه به حق عمومی و نخبگانی از دولت سیزدهم است.

نگاه عمرانی و راهبرد مبتنی بر پیشرفت عادلانه با تکیه بر توانمندی های اقتصادی برای آبادانی بیشتر استان های مرزی در گام دوم انقلاب بایستی مد نظر دولت سیزدهم در انتخاب استانداران باشد."

انتهای پیام

کد خبر 1455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =