کد خبر 15531
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

با صدور پیامی؛

همدردی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مجلس در پی ارتحال آیت الله رحیمیان

همدردی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مجلس در پی ارتحال آیت الله رحیمیان

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در پیامی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.

به ‌گزارش نمایندگان، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران  را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدحسن رحیمیان ((زید عزه))

ارتحال والد مکرم و معزز عالم ربانی و زاهد پارسا حضرت آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان موجب تأثر و تألم همه ارادتمندان و دوستداران سلسله جلیله روحانیت گردید. آن وجود نورانی و معنوی که برای مردم استان اصفهان همواره الگوی تقوی، پرهیزکاری، ساده زیستی، مردم دوستی و ایثارگری بود در طول حیات مبارک خود در حمایت از انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی پیشتاز و سرآمد بود. آری آن نفس طیبه اینک توفیق یافته است تا به پاس عمری ولایت آل الله و گریه بر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در روز تاسوعا به جوار حضرت حق بشتابد و در روز عاشورا خاک سپاری شود.

اینجانب به نمایندگی از دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و تمامی سازمان ها و نهادهای حامی مقاومت و آرمان مقدس رهایی قدس شریف و فعالان حامی فلسطین این مصیبت بزرگ را محضر جنابعالی و بیت شریف آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم علو درجات و حشر با حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را مسئلت می نمایم. مزید توفیقات حضرتعالی برای تداوم خدمت به انقلاب اسلامی، ملت شریف و قهرمان ایران و محور مقاومت دعای همیشگی ماست.

انتهای پیام

کد خبر 15531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =