کد خبر 15857
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

رضایی:

هزاران تن خرمای استان بوشهر در سردخانه‌ها باقی مانده است

هزاران تن خرمای استان بوشهر در سردخانه‌ها باقی مانده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان و عدم توجه دولت به این قشر گفت: دولتی که ادعا می‌کند درآمدش افزایش پیدا کرده چرا مطالبات کشاورزان و گندمکاران و بازنشستگان را پرداخت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۳۰ مرداد ماه)  و در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه دولت نسبت به مطالبه مردم به ویژه قشر کشاورز بی‌تفاوت است، گفت: هزاران تن از خرمای شهرستان دشتستان و استان بوشهر از سال گذشته تاکنون در انبارها و سردخانه‌ها باقی مانده و هیچ فریادرسی هم نیست و به هر مسئولی که مراجعه می‌کنیم کاری نکرده و مشکل مردم را حل نمی‌کند، گناه کشاورزان چیست آنها هم زندگی و دخل و خرج دارند.

وی ادامه داد: آقایان هر روز مصاحبه می‌کنند که درآمد کشور چنین و چنان است، هر روز می‌گویند نفت می‌فروشیم و درآمد کشور افزایش پیدا کرده است، اگر اینگونه است پس چرا مطالبان کشاورزان، گندمکاران، بازنشستگان و فرهنگیان بعد از سال‌ها پرداخت نشده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس بیان کرد: شما که بلدید مجلس را دور بزنید و همه چیز را به سران قوا ببرید پس مسئله گندمکاران، کشاورزان و بازنشستگان را نیز به جلسه سران قوا برده و مشکل مردم را حل کنید، مردم بی‌پناه هستند.

انتهای پیام

کد خبر 15857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =