کد خبر 15878
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

ذوالنوری:

ابهامی در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد

ابهامی در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه ابهامی در گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد، گفت: متن گزارش ۱۳۰۰ صفحه بوده و در آن به تخلفات صورت گرفته در انتقال آب بین حوضه ای اشاره شده است.

 به گزارش خبرنگار نمایندگان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ مردادماه)، گفت: تعدادی از همکاران شبه، سوال و ابهامی را مطرح کردند که در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوزه ای تخلفی احراز نشده لذا قابل ارجاع به قوه قضائیه نیست.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ جلسه با حضور تمامی نهادهای مسئول، دولتی و غیردولتی حتی تشکل های غیردولتی در کمیسیون کشاورزی مجلس برگزار شده و کاملا مباحث کارشناسی شده است و ۱۳۰۰ صفحه متن تحقیق و تفحص بر روی سامانه بارگذاری شده و درآن جا تخلفات کاملا تصریح شده و ارجاع به قوه قضائیه براساس اصل گزارش تحقیق و تفحص اتفاق افتاده است و اگر نمایندگان به سامانه مراجعه کنند متن کامل گزارش در اختیارشان بوده و در صحن علنی تنها خلاصه ای از آن قرائت شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شبه و ابهامی در خصوص گزارش تحقیق و تفحص وجود ندارد هرچند که نمایندگان از روی دلسوزی و وظیفه نمایندگی به موضوع ورود کرده و اظهارنظر می کنند.

انتهای پیام

کد خبر 15878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =