کد خبر 15923
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

خانی:

"قنوات" و "شاهوار" دو منبع تامین آب شاهرود هستند

"قنوات" و "شاهوار" دو منبع تامین آب شاهرود هستند

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از "قنوات" و "شاهوار" به عنوان دو منبع مهم تامین آب در شهرستان شاهرود نام برد و بر لزوم حفاظت از این دو منبع مهم آبی تاکید کرد.

به گزارش نمایندگان، علی اصغر خانی در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شاهرود با اشاره به تلاش‌های دولتمردان کشورمان اظهار کرد: دولتمردان که در اوج دشمنی و عناد دشمنان نظام ، کشور را به سمتی هدایت می کنند که کمترین سختی متوجه مردم باشد.

وی به اقدامات شاخص دولت رئیسی در دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: دولت سیزدهم‌ حقیقتا در بحث اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدامات کلان در کشور آبروی خود را پای کار آورد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در قبال آیندگان نیز مسئولیم و نمی‌توانیم از ذخایری که متعلق به آیندگان نیز هست بی رویه استفاده کنیم، افزود: در بحث مصرف ذخائر باید کشور را مدیریت کنیم و تیم مدیریتی دولت خوشبختانه از این مهم به خوبی عبور کرده و با استفاده از منابع غیر از نفت و منابع زیرزمینی  کشور را مدیریت کردند.

وی وحدت بین سه قوه را کم‌نظیر خواند و گفت: با حفظ تفکیک قوا و مسئولیت ها، هماهنگی بین دولت و مجلس در طول مدت عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است. خوشبختانه امروز هماهنگی بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد.

خانی به خدمات فعالان بخش خصوصی پرداخت و با بیان اینکه بخش خصوصی امروز کارهای بزرگی را در حال انجام دارد، ادامه داد: ما باید بخش خصوصی را تقویت کرده و بیش از پیش فعال کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از همراهی نمایندگان با دولت خبر داد و افزود: ما در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی مردم در کنار دولت و دولتمردان هستیم.

وی با بیان اینکه آب و اشتغال دو اولویت اصلی و مهم شهرستان شاهرود است اظهار کرد: قنوات‌ موجود و شاهوار دو منبع اصلی ما در بحث تامین آب پایدار شهرستان شاهرود است.

در ادامه جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز گفت: پروژه های هفته دولت در سال ۱۴۰۲ در شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ آغاز خواهد شد.

فرماندار شاهرود عنوان کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان از این میزان برای پروژه هایی است که به بهره برداری می رسد.

وی گفت: عمده پروژه های افتتاحی که امروز ذائقه مردم شهرستان شاهرود را شیرین می سازد، از محل‌ مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، منابع استانی و ملی است.

منبع:ایسنا 

انتهای پیام

کد خبر 15923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =