کد خبر 16438
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

درخواست نقدعلی از دستگاه دیپلماسی درباره غزه

درخواست نقدعلی از دستگاه دیپلماسی درباره غزه

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در واکنش به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی گفت: این اقدام شنیع را محکوم می‌کنم و از ریاست محترم جمهوری و وزارت امور خارجه تقاضا دارم که به شکلی جدی رایزنی‌های لازم را انجام دهند و جلوی کشتار بی شرمانه را بگیرند.

به گزارش نمایندگان، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی درباره اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه با بیان اینکه «امروز شاهد نسل کشی مردم غزه هستیم»، اظهار کرد: امروز در غزه شاهد اقدامی هستیم که با هیچ یک از موازین بین‌المللی و انسانی سازگار نیست.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با وجود اینکه اعلام کرده بیمارستان المعمدانی غزه محل امنی است و به آن جا حمله نمی‌کند، عهد خود را زیر پا گذاشت؛ همانطور که قرآن می‌فرماید «إِنَّهُمْ لا أَیْمانَ لَهُمْ» (آن‌ها به قول خود پایبند نیستند) و در غزه کشتار فجیعی را رقم زد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: این اقدام شنیع را محکوم می‌کنم و از ریاست محترم جمهوری و وزارت امور خارجه تقاضا دارم که به شکلی جدی رایزنی‌های لازم را انجام دهند و جلوی کشتار بی شرمانه را بگیرند.

نقدعلی همچنین تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با همه ظرفیت خود برای انجام هرگونه اقدام برای حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم غزه آماده است.

انتهای پیام

کد خبر 16438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =