کد خبر 18181
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

فرماندار شهرستان رامیان:

با کلید واژه رسام فعالیت را در حوزه انتخابات رامیان آغاز کردیم

با کلید واژه رسام فعالیت را در حوزه انتخابات رامیان آغاز کردیم

فرماندار شهرستان رامیان گفت: با کلید واژه رسام فعالیت را در حوزه انتخابات شهرستان رامیان آغاز کردیم و دستگاه های اجرایی در این راستا بسیج شده اند.

به گزارش نمایندگان، علی جوان حاذق خواه صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح راهبردی رسام ناظر بر چهار راهبرد اصلی منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تدوین شده و در شهرستان رامیان بر این اساس فعالیت حوزه انتخابیه را آغاز کردیم.

وی افزود: بر اساس ضرورت اقدامات ترویجی، همایشی ۱۰ هزار نفری با موضوع تبیین انقلاب با حضور مردم شهرستان رامیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

جوان گفت: خوشبختانه میدان رقابت در این حوزه انتخابیه کاملاً رقابتی است و امکانات دولتی نیز در خدمت کاندیدای مجلس شورای اسلامی بسیج شده‌اند.

وی به ضرورت حضور در انتخابات اشاره کرد و افزود: هنگامی که یک همایش اجتماعی ملی تحت عنوان انتخابات با پیوست‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی را در پیش داریم قطعاً حضور یکایک مردم در این همایش جهت پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت است.

فرماندار رامیان گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی موجب می‌شود کشور به نقطه عالی اهداف خود دست یابد. همچنین باید به برنامه‌ها و شاخص کاندیدا توجه کنیم و از انتخاب احساسی پرهیز شود.

انتهای پیام 

کد خبر 18181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =