کد خبر 1821
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

میرتاج‌الدینی:

عملکرد دستگاه‌ها در اربعین زیر ذره‌بین مجلس 

عملکرد دستگاه‌ها در اربعین زیر ذره‌بین مجلس 

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌های مسافربری در ایام اربعین گران فروشی کردند و قیمت بلیت سفر اربعین را بالاتر از حد مصوب به زائران فروختند. این کار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و دستگاه‌هایی که از قیمت مصوب بلیت اربعین تخطی و گران فروشی کردند، باید پاسخگوی تخلف خود باشند.  

به گزارش نمایندگان ما، محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها در ساماندهی مراسم اربعین استفاده خواهد کرد.  

وی افزود: متاسفانه برخی از آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌های مسافربری در ایام اربعین گران فروشی کردند و قیمت بلیت سفر اربعین را بالاتر از حد مصوب به زائران فروختند. این کار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و دستگاه‌هایی که از قیمت مصوب بلیت اربعین تخطی و گران فروشی کردند، باید پاسخگوی تخلف خود باشند.  

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه گفت: وزارت راه و شهرسازی باید کارگروه ویژه‌ای را برای رسیدگی به عملکرد دستگاه‌ها در سفر اربعین و بلیت فروشی به زائران تشکیل دهد.  اگر محرز شود که ایرلاین ها خارج از قیمت اعلام شده، از زائران اربعین حسینی مبلغ بیشتری را دریافت و گران فروشی کرده‌اند، باید مبلغ اضافه را به زائران بازگردانند.  

میرتاج‌الدینی در پایان اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی باید گزارش برخورد با متخلفان و گران فروشان بلیت اربعین را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

انتهای پیام

کد خبر 1821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =