کد خبر 19056
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

خضریان در تذکر شفاهی:

مسئولان ناتوان در صدور کارت آزمون نهایی چگونه در تامین امنیت آزمون ها درست عمل می کنند؟

مسئولان ناتوان در صدور کارت آزمون نهایی چگونه در تامین امنیت آزمون ها درست عمل می کنند؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: چه تضمینی وجود دارد مسئولانی که حتی در آماده کردن کارت آزمون امتحان نهایی ناتوان هستند بتوانند در تامین امنیت آزمون ها درست عمل کنند.

به گزارش نمایندگان، علی خضریان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به اتفاقات اخیر در آموزش و پرورش واکنش نشان داد و گفت: وقتی آقای صحرایی «وزیر آموزش و پرورش» در جلسه هیات دولت که می بایست گزارش های مهم و سیاستی دستگاه های اجرایی ارائه شود، از برگزاری امتحان نهایی گزارش داد واقعا تعجب کردم که سطح گزارش وزیر آموزش و پرورش چقدر پایین آمده است که امتحان نهایی  را به عنوان یک ابر کار گزارش می دهد.  

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اتفاقات دو روز اخیر و اطلاعیه های متعدد آموزش و پرورش که حکایت از ناکارآمدی آموزش و پرورش داشت و با روان و آرامش میلیون ها خانواده و دانش آموز بازی کرد نشان داد جایگاه این وزارتخانه مهم و فراگیر در دست چه کسانی قرار گرفته است. چه تضمینی وجود دارد مسئولانی که حتی در آماده کردن کارت آزمون امتحان نهایی ناتوان هستند بتوانند در تامین امنیت آزمون ها درست عمل کنند.

خضریان در پایان خطاب به رئیس جمهور، گفت: اینکه بنده همچنان بر استیضاح آقای صحرایی تاکید دارم به دلیل ناکارآمدی مضاعفی است که هر روز بیشتر نمایان می شود و به کشور و دولت آسیب جدی خواهد زد.

انتهای پیام

کد خبر 19056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =