کد خبر 19057
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با نمایندگان:

قالیباف و ذوالنوری گزینه‌های ریاست مجلس دوازدهم هستند

قالیباف و ذوالنوری گزینه‌های ریاست مجلس دوازدهم هستند

منتخب مردم شاهین شهر در مجلس دوازدهم گفت: محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنوری دو گزینه و کاندیدای ریاست اجلاسیه اول مجلس دوازدهم هستند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با نمایندگان گفت: محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنوری دو گزینه و کاندیدای ریاست اجلاسیه اول مجلس دوازدهم هستند. 
منتخب مردم شاهین شهر در مجلس دوازدهم اظهار داشت: بنده نیز به عنوان کاندیدای نائب رئیسی در اجلاسیه اول دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های خود را شروع کرده‌اند و کاندیداتوری خود را اعلام می‌کنم. 
به گزارش نمایندگان در کنار حسین علی حاجی دلیگانی، علی نیکزاد نیز فعالیت‌های تشکیلاتی خود را برای کاندیداتوری نایب رئیسی مجلس دوازدهم شروع کرده است.

شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که علی نیکزاد نیم نگاهی هم به کاندیداتوری برای ریاست مجلس آینده دارد و منتظر است تا ببیند نتیجه رای گیری برای ریاست محمد باقر قالیباف در نشست فراکسیون چه خواهد شد. 
تصمیم نیکزاد بر این است که اگر قالیباف در جلسه فراکسیون نتواند رای اکثریت را برای کاندیداتوری ریاست مجلس اخذ کند، به عنوان کاندیدای ریاست اجلاسیه اول دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صحن ثبت نام کند.

همچنین شنیده می‌شود که نیکزاد بنا دارد تا در صورت تحقق این امر با ذوالنوری وارد مذاکره شود و با تضمین جایگاه نایب رئیسی برای وی به عنوان کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم ثبت نام کند.

انتهای پیام

کد خبر 19057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =