کد خبر 19204
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری کنند

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی به جای تخریب یکدیگر، طوری عمل کنند تا نتایج آن برای مردم ملموس باشد و در نهایت مردم به آینده ایران اسلامی و پیشرفت‌های آن امیدوار شوند.

به گزارش نمایندگان، اسماعیل کوثری درباره مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور آینده اظهار داشت: رئیس جمهور آینده کشور باید در موضوعات سیاست خارجی استکبارستیز باشد. بدین معنا که خیال نکند در جهان چند کشور وجود دارد که فقط آن‌ها حق اظهارنظر و مدیریت مسائل جهانی را دارند. شهید آیت الله رئیسی در سیاست خارجی همین‌گونه عمل می‌کرد. یعنی ارتباط با کشورهای همسایه و دوست را در اولویت قرار داد و دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی را از این طریق به حد خوبی رساند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب در موضوعات داخلی نیز باید عدالت را تا حد زیادی میان قشرهای مختلف جامعه اجرا کند. از سوی دیگر مردم‌داری و ساده‌زیستی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم رئیس‌جمهور آینده باید باشد. به این شکل که مردم رئیس‌جمهورشان را از خود بدانند.

کوثری با بیان این‌که فسادستیزی نیز در عملکرد رئیس جمهور چهاردهم بسیار با اهمیت خواهد بود، یادآور شد: رئیس جمهور آینده لازم است به قاطع‌ترین شکل ممکن بانیان فساد را مورد برخورد قرار دهد. از سوی دیگر ایمان به توانمندی‌های جوانان کشور نیز بسیار با اهمیت است و لازم است تا رئیس جمهور چهاردهم این موضوع را مدنظر قرار دهد.

نماینده مردم تهران در پایان گفت: امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهید آیت الله رئیسی هیچ موقع جدل‌های انتخاباتی و شاخ و شانه کشیدن را در کارزارهای انتخاباتی تایید نکردند و همواره استدلال‌های قوی و محکم و عملکرد صحیح را به عنوان ملاک‌ انتخاب رئیس جمهور شایسته بیان کرده‌اند. بنابراین نامزدهای انتخاباتی به جای تخریب یکدیگر، طوری عمل کنند تا نتایج آن برای مردم ملموس باشد و در نهایت مردم به آینده ایران اسلامی و پیشرفت‌های آن امیدوار شوند.

انتهای پیام

کد خبر 19204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =