کد خبر 19347
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

بیگلری:

کاندیداها برنامه‌های خود را شفاف برای مردم‌ بگویند

کاندیداها برنامه‌های خود را شفاف برای مردم‌ بگویند

نماینده مردم‌ سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود کاندیداها در چندین روز باقی مانده از انتخابات برنامه‌هایشان را شفاف برای ملت ایران به ویژه مردم مناطق محروم، اتباع و مذاهب اعلام کنند.

به گزارش نمایندگان، محسن بیگلری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس، بیان کرد: با خدای خود عهد بستم که در دفاع از مطالبات بحق مردم حوزه انتخابیه شب و روز نشناسم و صدای رسای آنها برای احقاق حق شان باشم.

وی در ادامه خطاب به کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: انتظار داریم در چندین روز باقی مانده از انتخابات برنامه هایتان را شفاف برای ملت ایران به ویژه مردم مناطق محروم، اتباع و مذاهب اعلام کنید تا تصمیم گیری برای مردم راحت شود. امیدواریم مردم هم با مشارکت حداکثری فرد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور شهیدمان در سفر به کردستان قول بازگشایی مرزهای بانه و سقز را دادند اما علی رغم تلاش های وافر استاندار کردستان تاکنون مرزها بازگشایی نشده است انتظار داریم به استاندار کمک کنید تا هر چه سریع تر و در همین دولت مرزها بازگشایی شوند زیرا مردم از لحاظ معیشت مشکل جدی دارند.

بیگلری خطاب به وزیر صمت تصریح کرد: از اظهارات شما در صحن علنی امروز نتیجه ای نگرفتیم و خودتان بهتر می دانید که خودروهای داخلی گران و بی کیفیت و یکی از عوامل موثر تصادفات جاده ای است. وعده واردات خودروهای خارجی و آن همه وعده و وعید چه شد و به کجا رسید؟ همین بی توجهی ها باعث شده که مردم به وعده های ما ایمان نداشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 19347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =