کد خبر 19397
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت بانوان نخبه و فرهیخته کشور از مردم برای مشارکت در انتخابات

دعوت بانوان نخبه و فرهیخته کشور از مردم برای مشارکت در انتخابات

جمعی از زنان و بانوان کشور برای وحدت، همدلی و دعوت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدای ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش نمایندگان، جمعی از  زنان و بانوان کشور برای وحدت، همدلی و دعوت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدای ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدقین

ایرانیان عزیز؛ دیری تا چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری نمانده است، بدیهی‌ست که دشمنان این ملت پرافتخار همیشه و همه‌جا در کمینند تا از غفلت ما در برابر مسئولیت سیاسی و دینی‌مان سوءاستفاده کنند

امام خمینی (ره): بدانید که انتخابات از اموری است که در سرنوشت شما و در سرنوشت ما نقش مهم دارد، و بالاترین نقش است، و این انتخابات است که همه امور کشور را چه در داخل و چه در خارج باید بگذراند.   صحیفه امام خمینی (ره)، همان ص: 403

ملت ایران، کسی غیر از خودمان توان تعیین سرنوشتمان را ندارد، پس با تمام قدرت و توان فارغ از نگاه سیاسی و نامی که در صندوق‌های رأی خواهیم انداخت، در شعب اخذ رأی حاضر خواهیم شد و با آزادی تمام به شخص اصلح رأی خواهیم داد. اصلحی که طبق بیانات رهبر حکیم انقلاب اعتقاد قلبی به نظام داشته باشد، کارامد باشد، شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند، توان کار و نشاط با اعتقاد راسخ به انقلاب داشته باشد و از تمام ظرفیت ها استفاده کند.

سخنی هم با نامزدهای محترم ریاست جمهوری؛ اینک که توان اداره کشور را در وجود خود یافته‌اید و اعتمادی که شورای محترم نگهبان به‌واسطه عملکردتان به شما داشته است، بدیهی‌ست که از این بلوغ سیاسی برخوردار باشید که هیچ چیز جز صلاح ایران و ایرانیان مهم نیست! پس زنهار از تفرقه‌افکنی و اخذ مواضع غیرصادقانه.

نامزدهای محترم! چشم شهدا، علما، مردم ایران و کسانی که برای عزت این خاک پرغرور از همه‌چیز خود گذشته‌اند، امروز به رفتار شماست، در انتخاب مشاوران خود دقت کنید و مصالح کشور و مردم را بر هر چیزی ارجح بدانید، تا مصداق این فرمایش رهبر معظم انقلاب قرار بگیرید: حاکم جامعه اسلامی رنج مردم را با تمام وجود خود حس می‌کند و مردم هم همراهی و دنباله‌روی از او دارند.

زنان پیشران انقلاب اسلامی

7 تیرماه ۱۴۰۳

1- سمیه رفیعی

2-فاطمه محمدبیگی

3-زهره سادات لاجوردی

4-فاطمه مقصودی

5-الهام آبنیکی

6- زهرا خدادادی

7-زینب قیصری

8-شهین جهانگیری

9- عصمت باروتی

10-الهام اکبری

11- طهورا نوروزی

12- فرشته روح‌افزا

13-ایران رکن آبادی

14- آسیه شریعت نژاد

15-محبوبه قهرمانی

16-مریم کارگر نجفی

17-لاله افتخاری

18-فاطمه گنجی

19-نرجس بختیارخلج

20-مرضیه سادات هاشمی علیا

21-محدث تک فلاح

22- فائزه عظیم زاده اردبیلی

23- مهتاب نیکو

24-خاطره استاد رضایی

25-آرزو فهیمی

26- معصومه آباد

27- تکتم سید آبادی

28-طیبه خاک گرد

29-طاهره سیدی

30-سوده شهرستانی

31-معصومه حاج حسینی

32-اعظم درویش خضری

33-سیده زهرا عبداللهی

کد خبر 19397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =