کد خبر 19445
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

ابوترابی:

افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری؛ امپریالیسم را ناامید خواهد کرد

افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری؛ امپریالیسم را ناامید خواهد کرد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: افزایش مشارکت در انتخابات ریاسیت جمهوری؛ امپریالیسم را نا امید خواهد کرد.

به گزارش نمایندگان،  ابوالفضل ابوترابی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، گفت: انتخابات ریاست جمهوری کشورمان به لحاظ بین المللی و ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ انتخابات سبب می شود تا دولت ها با پشتوانه مردمی به صورت ریشه ای مشکلات را حل کنند و از منظر جهانی هم مستبدان جهان نمی‌توانند موضع‌گیری هایی علیه کشورمان داشته باشند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا؛ رئیس جمهوری که با روحیه انقلابی و جهادی انتخاب شود برای حل مشکلات مردم شب و روز ندارد و همه فکر و ذکر خود را بر فعالسازی ظرفیت‌های داخلی وقف می کند تا اینکه از این وضعیت بغرنج عبور کنیم.

وی اضافه کرد: البته ناگفته نماند که به هر میزانی مشارکت مردم بالا باشد، امپریالیسم نا امید خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم اضافه کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید وعده‌های پوچ دهند و باید به بیان واقعیات بپردازند تا اسباب نگرانی مردم را فراهم نکنند؛ از طرفی نیز رییس جمهور آینده نیز باید برنامه ای جامع برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی داشته باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یادآور شد: دولت به پشتوانه مردمی نیاز دارد؛ بنابراین هرچه مشارکت مردم پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، دولت با دستی بازتر در مجامع بین المللی حاضر خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 19445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =