کد خبر 19464
۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

نجفی:

مجلس قطعا همکاری لازم را با دولت چهاردهم خواهد داشت

مجلس قطعا همکاری لازم را با دولت چهاردهم خواهد داشت

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که هدف ما برای رضای خداست دیگر سنگ اندازی معنایی ندارد و قطعا مجلس دوازدهم با دولت آقای پزشکیان همکاری خواهد کرد.

به گزارش نمایندگان، ابراهیم نجفی با اشاره به ضرورت همدلی برای ترمیم زخم‌ها و توسعه ملی با پایان رقابت‌های انتخاباتی، بیان کرد: از نگاه بنده اگر واقعا هدف ما چه فرد رای دهنده و چه فرد کاندیدا برای رضای خدا باشد دیگر دعوایی با هم نداریم. مجلس یازدهم همان طوری که با دولت شیهد رئیسی همکاری کرد و انسجام و وحدت داشت این مسیر در مجلس دوازدهم با دولت آقای پزشکیان ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه اظهار کرد: در آن زمان مجلس و دولت همسو بودند. اکنون اکثریت نمایندگان در جبهه اصولگرا و بخشی نیز به عنوان مستقلین حضور دارند. شاید در دید اول آن همسویی بین مجلس و دولت چهاردهم وجود نداشته باشد، اما  زمانی که هدف ما برای رضای خداست دیگر سنگ اندازی معنایی ندارد. طبیعتا مجلس دوازدهم با دولت آقای پزشکیان همکاری خواهد کرد.

نماینده مردم  آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تصویب کابینه نیز قطعا مجلس همکاری لازم را با دولت خواهد داشت. طبیعتا مجلس همکاری و انسجام لازم را با دولت خواهد داشت ان شاءالله این پیام هم صدایی نیز به جامعه منتقل خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 19464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =