کد خبر 19465
۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

حسینی‌کیا:

پیروز اصلی انتخابات مردم بودند/ اخلاق باید از سوی هر دو طرف رعایت شود

پیروز اصلی انتخابات مردم بودند/ اخلاق باید از سوی هر دو طرف رعایت شود

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیروز اصلی در انتخابات روز گذشته مردم بودند و اکنون با پایان رقابت‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ملی استفاده شود.

به گزارش نمایندگان، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا با اشاره به ضرورت همدلی برای ترمیم زخم‌ها و توسعه ملی با پایان رقابت‌های انتخاباتی، بیان کرد: پیروز اصلی در انتخابات روز گذشته ملت ایران اسلامی بودند که قریب به ۵۰ درصد مشارکت داشتند. این یک کار بی نظیری بود که مردم پای ارزش‌ها و آرمان ها ایستادند. از سوی دیگر هر دو رقیب انتخاباتی باید نسبت با اخلاق مراعات داشته باشند. پیروز اصلی مردم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که اتفاق افتاده یک رقابت سالم بود برای اینکه ملت پای کار بیایند و خوشبختانه ملت آمدند و رای دادند و یک رقیب نیز برنده شد. قطعا باید اخلاق بعد از رقابت‌های انتخاباتی نیز رعایت شود. همان طوری که خودشان نیز در مناظرات اعلام کردند که نگاه ما شایسته سالاری بوده و حزب و جناح مطرح نیست، قطعا باید از همه افراد توانمند در دولت آتی استفاده شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان شاءالله کشور با انسجام به سمت پیشرفت و تعالی جلو برود. ملت برنده این انتخابات بودند.

انتهای پیام

کد خبر 19465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =