کد خبر 19527
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

عبدی به نمایندگان خبر داد

جزئیاتی از کابینه جدید دولت چهاردهم در دیدار ۸۰۰ نماینده فعلی و ادوار با پزشکیان

جزئیاتی از کابینه جدید دولت چهاردهم در دیدار ۸۰۰ نماینده فعلی و ادوار با پزشکیان

نماینده دوره نهم مجلس گفت:مروز تعداد ۸۰۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند و در این دیدار به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

ایرج عبدی نماینده دوره نهم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان،  گفت:تعداد ۸۰۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار امروز با مسئول پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.

وی افزود:در این دیدار ۴ نفر از نمایندگان فعلی همچون رضا سپهوند نماینده مردم خرم آباد و غلامرضا نوری غزلجه نماینده بستان آباد و ۶ نفر از نمایندگان ادوار همچون معین الدین سعیدی فریده اولاد قباد عبدالرضا عزیزی حشمتیان  غیره به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: سخنرانان در این جلسه بر استفاده دولت از نمایندگان ادوار تاکید کردند و گفتند که دولت راه سختی را در پیش دارد و همه باید به آن کمک کنیم.

عبدی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسعود پزشکیان عنوان کرد که من هم یکی مثل شما هستم و تا آخر راه نیاز به کمک و راهنمایی شما دوستان دارم.

این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب در این دیدار بر این نکته تاکید کرد که تخصص محوری و استفاده از شایستگان و شایسته سالاری در اولویت کاری وی در دولت چهاردهم قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 19527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =