کد خبر 19730
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

سلیمی در گفتگو با نمایندگان؛

ترور شهید هنیه جلوی دومینوی شکسته رژیم صهیونیستی را نمی‌گیرد

ترور شهید هنیه جلوی دومینوی شکسته رژیم صهیونیستی را نمی‌گیرد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: مقامات رژیم صهیونیستی باید بدانند که ترور شهید هنیه جلوی دومینه شکست این رژیم را نخواهد گرفت.

حجت الاسلام علی رضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نمایندگان،  با اشاره به ترور شهید هنیه گفت:مقامات رژیم صهیونیستی باید بدانند که ترور شهیدهنیه دومینوی شکست این رژیم را متوقف نخواهد کرد.

وی افزود:ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی بیش از پیش چهره واقعی این رژیم سفاک را بر همگان نمایان ساخت و نشان داد که رژیم اشغالگر قدس به هیچ یک از اصول حقوق بشر و اصول انسانی پایبندی ندارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: ترور شهید هنیه هیچ خللی در اراده و عزم جبهه مقاومت ه ویژه مقاومت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایجاد نمی‌کند و اراده جبهه مقاومت را برای ادامه مبارزه بیشتر خواهد کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد:بی‌شک جبهه مقاومت رزمندگان بزرگی دارد که با عزم و اراده پولادین خود راه شهید حنیه را با قدرت و قوت ادامه خواهند داد.

وی افزود: استکبار جهانی و به ویژه رژیم صهیونیستی بدانند که با ترور شهید حنیه و دیگر رزمندگان و فرماندهان مقاومت به مقصود خود نخواهند رسید و کار جبهه مقاومت تا سقوط رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

کد خبر 19730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =