کد خبر 19843
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

حسن پور بیگلری در گفتگو با نمایندگان؛

وزیر پیشنهادی اطلاعات تعامل بسیار خوبی با مجلس و نهادها داشته است

وزیر پیشنهادی اطلاعات تعامل بسیار خوبی با مجلس و نهادها داشته است

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اسماعیل خطیب یک سیاستمدار و مقام امنیتی ایرانی است که در سال ۱۴۰۰هم به عنوان وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

 شهباز حسن‌پوربیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با نمایندگان،  گفت: اسماعیل خطیب یک سیاستمدار و مقام امنیتی ایرانی است که در دولت شهید رئیسی نیز به عنوان وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وی افزود: او از جمله افراد با سابقه در حوزه امنیتی و اطلاعاتی در ایران به شمار می‌آید. خطیب پیش از این، در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در وزارت اطلاعات فعالیت کرده است.آقای خطیب به عنوان وزیر اطلاعات در سه سال گذشته عملکرد خوبی داشته و با مجلس و کمیسیون امنیت ملی نیز تعامل و هماهنگی داشته است.

حسن پوربیگلری گفت: آقای خطیب در کار خود بسیار منطقی و حرفه ای است و در این چند سال عملکرد مثبتی داشته است،دستگاه های امنیتی و تمامی نهاد ها از عملکرد ایشان راضی هستند.

حسن پوربیگلری بیان کرد: حجت الاسلام خطیب بخش عمده‌ای از سوابق امنیتی خود را در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذرانده است و در این سازمان نقش‌های مهمی ایفا کرده و در سطوح بالای مدیریتی فعالیت داشته است.

نماینده مردم سیرجان در پایان عنوان کرد: حجت الاسلام خطیب در وزارت اطلاعات نیز فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و به عنوان یکی از مدیران ارشد این وزارتخانه شناخته می‌شود. سوابق کاری او در این وزارتخانه به دوران‌های مختلفی از جمله دوران جنگ ایران و عراق و دوران پس از آن بازمی‌گردد.بنابراین می‌تواند فرد قابل اطمینانی برای ابقا در وزارت اطلاعات باشد.

انتهای پیام 

کد خبر 19843

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =