کد خبر 20104
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

محمدپور:

به هر بانکی برای تسهیلات ازدواج و مسکن مراجعه کردم پاسخ منفی شنیدم!

به هر بانکی برای تسهیلات ازدواج و مسکن مراجعه کردم پاسخ منفی شنیدم!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون اقتصادی عملکرد بانکها در حوزه پرداخت تسهیلات تکلیفی و همچنین پرداخت تسهیلات به کارکنان شان را بررسی می کند.

به گزارش نمایندگان، هادی محمد پور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد بانک ها در حوزه  پرداخت تسهیلات تکلیفی شان گفت: کمیسیون اقتصادی حتما به بحث عملکرد بانکها در حوزه پرداخت تسهیلات تکلیفی در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج ورود خواهد داشت. قطعا در این رابطه گزارشی از کمیسیون اصل نود نیز دریافت خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در گذشته بانک ها تسهیلاتی را در قالب تسهیلات مسکن و یا سایر تسهیلات به  کارمندان خود ارائه می دادند و در حال حاضر مسائلی مطرح است که بانک ها به جای اینکه تسهیلات تکلیفی خود در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج را پرداخت کنند، این تسهیلات را به کارمندان خود ارائه داده اند که این موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  

محمد پور تاکید کرد: قطعا اگر بانک ها چنین تخلفی انجام داده باشند باید از سوی نهادهای نظارتی نظیر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.  

وی خاطر نشان کرد:  بنده شخصا به  عنوان نماینده مردم به هر بانکی برای تسهیلات مسکن، ازدواج و اشتغال زایی مراجعه کردم پاسخ منفی شنیدم. به هرحال همه این موارد در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار می گیرد و پیگیری های لازم دراین زمینه انجام می شود.

انتهای پیام 

کد خبر 20104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =