کد خبر 20237
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

محسنی ثانی در گفتگو با نمایندگان:

مالکان در اجاره و نسبت به مستاجران انصاف ندارند

مالکان در اجاره و نسبت به مستاجران انصاف ندارند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: وضعیت اجاره ها نجومی است، مالکان در اجاره و نسبت به مستاجران انصاف ندارند لذا تحملش برای مستاجرین بسیار سخت شده است.

محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، گفت: عرضه وتقاضا همیشه تعیین کننده همه چیز است، وماباید بتوانیم بستر اسکان مردم رادر کشور فراهم بکنیم، و از اینگونه مسائلی که به صورت مقطعی تصمیم گرفته و ابلاغ می شود، و طبیعتا قابلیت اجرایی و عملی هم پیدا نمی کند.

نماینده مردم سبزوار عنوان کرد: قبلا هم یکسری قوانین و تشویقات برای املاکی ها در رابطه با موضوع مسکن و اجاره بها گذاشته شد، ولی کارساز نبود و به اینها عمل نکردند، ماباید این مسئله را به جایی برسانیم که عرضه وتقاضا بتواند،خود را دریک وضعیت تعادلی قراربدهد، لذا اگر با همین روال پیش برود توفیری ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: قانون در این زمینه ضرورتی ندارد، چون قابلیت قانون گذاری ندارد، چون موضوع دررابطه با ملک خود افراد است، وافراد طبیعتا با اختیاری که از ملک خود دارند می توانند رابطه موجر و مستاجر را در حد قابل قبول انجام بدهند. وضعیت اجاره ها نجومی است، مالکان در اجاره و نسبت به مستاجران انصاف ندارند لذا تحملش برای مستاجرین بسیار سخت شده است.

وی افزود: باید بستر لازم را برای خانه دار شدن مردم کشورمان فراهم بکنیم تا این تنش هایی که داریم وباآن دست وو پنجه نرم می کنیم کاهش پیدا کنند.

انتهای پیام 

کد خبر 20237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =