کد خبر 20283
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

حسینی در تذکر شفاهی:

ساماندهی واردات خوردرو به کجا رسید؟

ساماندهی واردات خوردرو به کجا رسید؟

نماینده قصرشیرین در مجلس، با انتقاد شدید از وزیر صنعت و معدن، به ناکامی در ساماندهی واردات خودروها اشاره کرد و از مسئولان خواست تا هرچه سریع‌تر وضعیت بلاتکلیفی مردم را حل کرده و از سرگردانی آن‌ها بکاهند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، فتح‌الله حسینی، نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز مجلس، در تذکری شفاهی اظهار داشت: از مردم قصرشیرین به خاطر مهمان‌نوازی در جوار امام حسین تشکر می‌کنم. تذکر من به رئیس‌جمهور محترم، آقای پزشکیان، این است که شما به مکرر از "قانون" سخن گفته‌اید، حالا که قانون برنامه هفتم تصویب شده است، چرا در خصوص پرداخت حق و حقوق کارکنان بازنشسته اقدامی نمی‌کنید؟ لطفاً این مسئله را عملیاتی کنید.

حسینی افزود: وزیر محترم صنعت و معدن، شما قول داده‌اید که ساماندهی واردات خودروها را مشخص کنید. لطفاً بفرمایید این موضوع به کجا رسیده است و مردم را از سرگردانی نجات دهید. حداقل باید مشخص شود که چه اقداماتی باید صورت گیرد.

وی همچنین به وزیر محترم آموزش و پرورش گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما، قرار بود مشکل پیش‌دبستانی‌ها حل شود. این گروه دچار سرگردانی و فشار زیادی هستند و نیازمند توجه فوری است.

حسینی از وزیر محترم جهاد کشاورزی نیز تشکر کرد و افزود: به خاطر بخشی از مطالبات گندم‌کاران که چهار ماه است پرداخت نشده، مشکلات زیادی برای کشاورزان ایجاد شده است. کشاورزان پول خود را پرداخت کرده‌اند و باید کشت جدید نیز شروع شود، اما هنوز بخشی از مطالبات آنها پرداخت نشده است.

وی در پایان به وزیر محترم اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: شما زمینه‌ای برای تسهیل وام ازدواج فراهم کرده‌اید، اما جوانان عزیز در سرتاسر کشور همچنان برای دریافت وام ازدواج سرگردان هستند. لطفاً یا عذرخواهی کنید و بگویید که توانایی حل این مشکل را ندارید، یا اقدام مؤثری برای حل آن انجام دهید.

انتهای پیام

کد خبر 20283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =