کد خبر 20328
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

سلیمی:

در واگذاری‌ها کم کاری شده است

در واگذاری‌ها کم کاری شده است

نماینده تهران در تذکری گفت: واگذاری های دولتی ۲ درصد بوده و تا اندازه ای کم کاری شده است و برای جبران از صندوق توسعه بر می دارند و شرایط  را طوری برای مجلس جلوه می دهند که کشور دچار بحران شده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، علیرضا سلیمی نماینده تهران در جریان بررسی طرح حذف قوانین نامعتبر در حوزه حمل و نقل در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکر داد گفت: برخی مواردی که در جریان تنقیح قانون بررسی و تصویب می شود به خودی خوداز اعتبار ساقط است. اگر با همین روش پیش برویم در آینده دوباره به تنقیح نیاز است. برخی موارد در قانون به خودی خو ناعتبر می شود و نیاز به تصویب مجدد ندارد.

وی افزود: قوانین موازی نداشته باشیم درست است که قوانین نامعتبر در جریان بررسی حذف می شوند اما چون ما به ازا دارند در آینده به این مصیبت گرفتار می شویم. دولت باید فعال تر باشد.

سلیمی با اشاره به موضوع واگذاری های دولت ادامه داد:دولت می گوید پول نداریم و این واگذاری ها ۲ درصد بوده است و تا اندازه ای کم کاری شده است و برای جبران از صندوق توسعه بر می دارند و شرایط  را طوری برای مجلس جلوه می دهند که کشور دچار بحران شده است.

انتهای پیام

کد خبر 20328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =