کد خبر 20342
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

نماینده رشت در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

ضروت مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل

ضروت مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل

نماینده مردم رشت، در مجلس، با محکوم کردن جنایات رژیم اسرائیل و تبریک هفته وحدت، به وزیران مختلف درباره مشکلات زیرساختی گیلان، از جمله وضعیت راه‌ها و پسماند زباله سراوان، هشدار داد و خواستار توجه جدی به این مسائل شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان،  محمدرضا احمدی سنگر، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل در فلسطین، به ویژه در غزه، و تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: امیدواریم این هفته فرصتی برای انسجام و مقابله با اسرائیل و نابودی آن فراهم آورد.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین گفت: هفته دفاع مقدس را به رزمندگان، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا تبریک می‌گویم.

وی سپس به وزیر راه اشاره کرد و گفت: توجه به وضعیت راه‌های ارتباطی در گیلان، به ویژه در رشت و خمام، که در جلسه رأی اعتماد نیز مطرح شد، ضروری است. از جمله این راه‌ها می‌توان به جاده‌های سراوان-سیاهکل، خمام-خشکبیجار، رشت-سنگر، سراوان-فومن، و رشت-پلیس راه-امامزاده هاشم (ع) اشاره کرد که نیاز به رسیدگی فوری دارند. با توجه به افزایش جمعیت ثابت و شناور در منطقه، امید داریم که به این موضوع توجه جدی شود.

احمدی همچنین به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد که در فصل برداشت برنج، هنوز قیمت جو و برنج در شمال کشور مشخص نیست. شایعاتی وجود دارد که اداره کل تعاونی روستایی قرار بود برنج کشاورزان را خریداری کند، اما هنوز برنج‌ها در دست کشاورزان باقی مانده است.

وی خطاب به وزیر کشور نیز با اشاره به معضل پسماند زباله سراوان بیان داشت: سال‌هاست که ۱۷ شهرستان زباله‌های خود را در منطقه سراوان دفع می‌کنند و هنوز این موضوع حل نشده است. امیدواریم برای حل مشکلات سراوان تلاش‌های جدی انجام شود.

نماینده مردم رشت به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: دو رودخانه بزرگ در منطقه وجود دارد که به عنوان آلوده‌ترین رودخانه‌های جهان شناخته می‌شوند. لذا باید توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات فاضلاب شود تا هرچه سریع‌تر این مشکلات حل شود.

انتهای پیام

کد خبر 20342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =