کد خبر 20383
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

اخلاقی در گفتگو با نمایندگان:

آیین نامه داخلی کمیسیون فرهنگی تصویب شد

آیین نامه داخلی کمیسیون فرهنگی تصویب شد

عضو کمیسیون فرهنگی گفت:در نشست اخیر آیین نامه داخلی کمیسیون تصویب شد.

حسنعلی اخلاقی امیری نماینده مرد مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، گفت: در جلسه اخیر کمیسیون سه دستور کار مطرح شد.

وی در خصوص دستور اول جلسه کمیسیون فرهنگی گفت:  آیین نامه داخلی کمیسیون تصویب شد. دوم بحث تعیین افراد کارگروه‌های ذیل کمیسیون. کارگروه‌ها در مجلس یازدهم تعداد ان ها مورد بازبینی قرار گرفت.

اخلاقی امیری ادامه داد: پیشنهاداتی در مورد تعداد کارگروه ها مطرح شد که قبلا حدود ۴ تا ۵ کارگروه بوده  که تا حدودی نظرات مختلف بود. یه جامعیتی در کارگروه‌ها دوستان پیشنهاد کردند که قرار شد در جلسه بعدی توسط هیئت رئیسه جمع بندی و قطعی شود.  

وی اضافه کرد: اضافه شدن برخی از کارگروها مثل دیپلماسی فرهنگی که یک پیشنهاد جدید بوده و همچنین بحث توجه به جامعیت کمیسیون در نظارت‌هایی که ذیل کمیسیون از بحث فرهنگ و هنر و هویت دینی تا مباحث ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری همچنین  بحث توجه به بانوان جمعیت و خانواده در کارگرو ها تقسیم بندی شد و جمع بندی اون توسط هیئت رئیس اعلام خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی اضافه کرد: برنامه ریزی با مسئولین نظام، شخصیت های فرهنگی و نخبگانی جامعه برای تثبیت اهمیت و محوریت جایگاه فرهنگ از دیگر موضوعاتی بود که در کمیسین فرهنگی مطرح شد.

وی افزود: هفته آینده در سفر به قم جلسه تبادل نظر درباره‌ی جایگاه کمیسیون و اهمیت حوزه فرهنگ با مراجع عظام و شخصیت های انقلاب اسلام برگزار میشود.

انتهای پیام

کد خبر 20383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =