کد خبر 20389
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

سالاری در گفتگو با نمایندگان؛

مجلس با حفظ جایگاه نظارتی باید با دولت همدل باشد/ نباید از سعه صدر رئیس جمهور سواستفاده کرد

مجلس با حفظ جایگاه نظارتی  باید با دولت همدل باشد/ نباید از سعه صدر رئیس جمهور سواستفاده کرد

نماینده مردم تایباد در مجلس گفت: تفرقه‌افکنی نه تنها به نفع کشور نیست، بلکه به کل نظام آسیب می‌زند. نباید از سعه صدر رئیس جمهور سو استفاده کرد بلکه باید برای حل مشکلات کشور دولت و مجلس همراه و همدل باشند. وزرا نیز به وعده‌های خود شد تا بتوانیم به وفاق ملی نزدیک‌تر شویم.

عثمان سالاری، نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان به اهمیت وفاق ملی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی ثبات و پیشرفت کشور اشاره کرد.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری بین نمایندگان و احزاب مختلف، افزود که در شرایط کنونی، برای عبور از چالش‌های پیش‌رو، باید همه افراد و گروه‌ها دست به دست هم دهند و از هر گونه تفرقه‌افکنی پرهیز کنند. وی تأکید کرد: تفرقه‌افکنی به نفع هیچ‌کس نیست و ما باید بر وحدت و همبستگی تأکید کنیم.

سالاری در ادامه گغت: برخی نمایندگان به جای همکاری و همفکری، در پی ایجاد اختلاف و تنش هستند. او این رفتار را نه تنها غیرسازنده دانست، بلکه تأثیر منفی آن بر کل نظام را نیز مورد توجه قرار داد. به‌گفته وی، باید از سعه صدر و رفتار مثبت رئیس‌جمهور بهره‌برداری کرد و با همدلی و همفکری به سمت حل مشکلات پیش رفت.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس همچنین یادآور شد که هنوز در ابتدای کار دولت جدید هستیم و باید منتظر باشیم تا برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های مختلف شکل بگیرد. او با تأکید بر این نکته که در آغاز کار دولت و در شرایطی که هنوز کادر وزارتخانه‌ها تغییر نکرده، قضاوت کردن نادرست است، گفت: زمان لازم است تا ببینیم وعده‌ها و برنامه‌ها به کجا می‌رسند.

سالاری در ادامه بیان کرد که وزرا باید به قول و قرار و برنامه‌های خود در زمان رأی اعتماد پایبند باشند و بر این نکته تأکید کرد که "این یک الزام است." او گفت: hگر نمایندگان و وزرا به وظایف خود به درستی عمل کنند، می‌توانیم به وفاق ملی نزدیک‌تر شویم و به حل مشکلات مردم کمک کنیم.

نماینده مردم تایباد در مجلس  بر اهمیت همدلی در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: باید از هر گونه تفرقه‌افکنی دوری کنیم. تنها در این صورت است که می‌توانیم به آینده‌ای بهتر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 20389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =