کد خبر 20434
۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷

راستینه:

رئیس جمهور در سازمان ملل سیاست ایران در حفظ نقش و کرامت زنان را به خوبی تبیین کند

رئیس جمهور در سازمان ملل سیاست ایران در حفظ نقش و کرامت زنان را به خوبی تبیین کند

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس جمهور باید در سخنرانی اش در سازمان ملل سیاست جمهوری اسلامی در حفظ نقش و کرامت زنان را به خوبی تبیین کند و دروغ جریان غرب و غرب گرایان در بحث حقوق بشر و زنان را به درستی بیان کند.

به گزارش نمایندگان، احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک، گفت: حضور رئیس جمهور در سازمان ملل یک فرصت تاریخی است که رئیس جمهور بتواند از آرمان بلند جمهوری اسلامی ایران در نیویورک دفاع کند. البته مواردی هست که رئیس جمهور باید روی آنها متمرکز باشد.از مهمترین مسائل بحث سیاست های ایالات متحده آمریکا در کودک کشی است که رژیم اسرائیل  در فلسطین دنبال می کند و پذیرفتنی نیست و دفاع از حقوق مردم فلسطین باید محور سخنان آقای رئیس جمهور در نیویورک قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: دفاع از حقوق بشر به عنوان پدیده ای که مدعیان آزادی در آمریکا واتحادیه اروپا از آن دم می زنند و اینکه هر صدای  مخالف خود را از هر طریقی از میان برمی دارند باید از دیگر محورهای سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل باشد. باید برخورد این مدعیان دفاع از حقوق بشر با دانشجویان در دانشگاه های آمریکا که نسبت به سیاست های ایالات آمریکا معترض بودند یا درانگلستان و سایر کشورها مطرح شود.

راستینه بیان کرد: حقوق بشر برای غربیان یک ابزار است و هویت ندارد. بحث دفاع از حقوق زنان به عنوان یکی از موضوعات مهم باید در تبیین صحیح نکات رئیس جمهور قرار بگیرد و حد و مرزها در دفاع از حریم و هویت ایرانی اسلامی به درستی تبیین شود. حفظ نقش و جایگاه زنان در ایران به درستی بیان شود و سیاست جمهوری اسلامی در نقش و کرامت زنان تبیین شود و دروغ جریان غرب و غرب گرایان در بحث حقوق بشر و زنان باید به درستی بیان شود.

انتهای پیام 

کد خبر 20434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =