کد خبر 20465
۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

نخعی:

مسببین حادثه طبس تبانی ناجوانمردانه یک مشت سرمایه دار با مسئولین بی کفایت است

مسببین حادثه طبس تبانی ناجوانمردانه یک مشت سرمایه دار با مسئولین بی کفایت است

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه معدن طبس به دلیل تبانی ناجوانمردانه یک مشت سرمایه دار بی خبر با بعضی از این مسئولین بی‌کفایت اتفاق افتاده است، این فساد سیستماتیک باید بررسی شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تسلیت برای حادثه ناگوار و تلخ معدن زغال سنگ  به مردم طبس گفت: هرچه زودتر رسیدگی فوری در ارتباط با این حادثه انجام شود، ابعاد مختلف آن بررسی و با مسببین این حادثه تلخ و ناگوار برخورد شود، و صادقانه به مردم گزارش لازم داده شود.این حادثه به سرنوشت حوادث قبلی دچار نشود،صحبت آقایون این بود که ما وقتی حادثه‌ای اتفاق خیلی ها مصاحبه میکنند ما بررسی میکنیم ولی فراموش میکنند،  مشابه آن را در حادثه آتش‌سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند داشتیم،تا الان دریغ از یک گزارش به مردم و این درست نیست.

نخعی افزود:به دلیل تبانی ناجوانمردانه یک مشت سرمایه دار بی خبر با بعضی از این مسئولین بی‌کفایت، این اتفاق افتاده است، این فساد سیستماتیک باید بررسی شود.تا زمانی که این‌ها هست ما این حوادث رو در کشور خواهیم داشت. تاسف میخورم برای کسی که مسئولیت مستقیم دارد، مصاحبه میکند، و میگوید این حادثه غیر قابل پیش بینی بود،این چه حرف غیر کارشناسی و غیر علمی است که شما می‌زنید؟ اگر خطرات به درستی شناسایی می‌شد اگر مدیریت ریسک به خوبی انجام می‌شد اگر کار علمی مناسب صورت می‌گرفت اگر مسئولین زیر مجموعه شما کارشان رو درست انجام داده بودند، آیا این اتفاق می‌افتاد؟ مردم از شما انتظار دارند به جای این فرافکنی‌ها حرف درست بزنید حرف منصفانه بزنید حرف علمی بزنید این چه ادبیات کوچه بازاری است که بعضی ها  استفاده میکنند؟ خواهشمان این است که دقیق رسیدگی شود.

انتهای پیام 

کد خبر 20465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =