کد خبر 20472
۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

بیات:

نظارت بر انتخابات شورای اسلامی باید تقویت شود

نظارت بر انتخابات شورای اسلامی باید تقویت شود

نماینده مردم خمین ،عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر انتخابات شورای اسلامی باید تقویت شود و نقش شورای فرادستی در این زمینه مهم است. همچنین، وی به افزایش نظارت‌ها و تدابیر خاص برای جلوگیری از جرایم انتخاباتی در طرح جدید اشاره کرد و این طرح را به نوعی کوچک‌شده طرح انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرده است. 

به گزارش نمایندگان،محمد بیات نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به واقعه معدن طبس  گفت:بنده به بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پرداخته و از همکاران خود در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تشکر می کنم.

وی افزود: با اشاره به موافقت خود با طرح بازنگری قانون شورا بر اهمیت اجرای سیاست‌های کلی انتخابات مقام معظم رهبری تأکید می کنم. وی همچنین به ضرورت به‌روز رسانی سیاست‌های شورای اسلامی شهر و روستا و رفع ابهامات اجرایی در انتخابات اشاره کرده و بیان کرده که تغییرات ملموسی باید در این حوزه صورت گیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اتأکید کرد: نظارت بر انتخابات شورای اسلامی باید تقویت شود و نقش شورای فرادستی در این زمینه مهم است. همچنین، وی به افزایش نظارت‌ها و تدابیر خاص برای جلوگیری از جرایم انتخاباتی در طرح جدید اشاره کرد و این طرح را به نوعی کوچک‌شده طرح انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرده است. 

انتهای پیام


 

کد خبر 20472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =