کد خبر 20482
۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

محمودی:

در برابر مردم محروم و مستضعف ایران مسئولیم

در برابر مردم محروم و مستضعف ایران مسئولیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه انفجار معدن طبس گفت: کارگرانی که زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و حساسیت له می‌شوند و دیده نمی‌شوند. خواهشم این است که برای کارگران عزیز به ویژه کارگران حوزه‌هایی که کار سخت دارند، برنامه داشته باشیم، چرا که ما مسئولیم و در برابر مردم محروم و مستضعف ایران که به ما رای دادند وظیفه داریم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، سید مرتضی محمودی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری در واکنش به حادثه انفجار معدن طبس اظهار کرد: واقعاً لازم است که این موضوع به صورت جدی پیگیری و ابعاد آن روشن شود و رسیدگی به این مسئله مانند سایر مسائل از این قبیل به فراموشی سپرده نشود.

وی گفت: ما در این حادثه کارگران زحمتکش و بی ادعایی را از دست دادیم که در سخت‌ترین شرایط برای کسب حداقل درآمد و امرار معاش خانواده‌شان کار می‌کنند اما دریغ از ذره‌ای توجه و رسیدگی به وضعیت آنها در محیط کار چه در حوزه ایمنی و چه در حوزه حقوق و دستمزد؛ کارگرانی که زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و حساسیت له می‌شوند و دیده نمی‌شوند. خواهشم این است که باید برای کارگران عزیز به ویژه کارگران حوزه‌هایی که کار سخت دارند، برنامه داشته باشیم، چرا که ما مسئولیم و در برابر مردم محروم و مستضعف ایران که به ما رای دادند وظیفه داریم و خدا نکند که کشمکش‌های سیاسی پست‌ها و مقام‌ها به ویژه با شکل‌گیری دولت جدید ما را از وظایف‌مان غافل کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود تاکید کرد: خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب و دشمنان مقاومت می‌گویم که ما پایان حیات رژیم کودک‌کش اسرائیل را از همیشه نزدیک‌تر می‌بینیم.

انتهای پیام

کد خبر 20482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =