کد خبر 20547
۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

قالیباف در نطق پیش از دستور؛

شهادت سید حسن نصرالله نشانه شکست صهیونیست ها در میدان است/جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت تردیدی به خود راه نمی دهد

شهادت سید حسن نصرالله نشانه شکست صهیونیست ها در میدان است/جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت تردیدی به خود راه نمی دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: طوفان الاقصی توهم امنیت رژیم صهیونیستبی را به ترس پایدار در سرزمین های اشغالی تبدیل کرد؛ آنچه اتفاق افتاد نشانه شکست رژیم در میدان است.

به گزارش نمایندگان، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: طوفان الاقصی توهم امنیت رژیم صهیونیستبی را به ترس پایادار در سرزمین های اشغالی تبدیل کرد و رژیم صهیونیستی ناچار بود با حذف حماس و آزادی اسرا و برقراری صلح را بدهد اما به هیچ یک از اهداف خود نرسید و جبهه های جدیدی از گرانه اختری، یمن، عراق و لبنان کشیده شد و ترس پایدار تشدید شد. 

رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه گفت: بار دیگر کثیف‌ترین انسان‌ها به ترور ناجوانمردانه یکی از اولیای خدا دست زدند که با مبارزه مؤثر خود، خدمات بسیاری به انسانیت کرده است. شهادت شاگرد اول مکتب امام خمینی را به رهبر حکیم انقلاب تسلیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم که ما نیز در کلاس این مکتب نمره شهادت را کسب کنیم. امید داریم شهیدان بزرگ مقاومت در پیروزی نهایی جبهه حق نقش‌آفرینی کنند و از خداوند می‌خواهیم که دیگر فرماندهان و شهدای مظلوم مقاومت را با سید شهیدان محشور کند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته، شاهد جنایت‌های بی‌سابقه‌ای بودیم که دشمن بدون رعایت مرزهای انسانی مرتکب شده است. این دشمن علی‌رغم شکست در میدان، وارد مرحله جدیدی از جنگ ترکیبی شده و تلاش می‌کند با عملیات‌های ترور و جنگ روانی، فرماندهان مقاومت را حذف کند و پشتوانه مردمی را تضعیف کند. 

قالیباف گفت: شناخت دقیق از طراحی پیچیده دشمن و برنامه‌ریزی در برابر آن ضروری است تا ان‌شاءالله منجر به شکست دشمن شود. برخلاف تصوری که برخی دارند، این رژیم صهیونیستی است که در وضعیتی ضعیف قرار دارد و به دلیل شکست‌های خود، از روش‌های ترور و عملیات روانی استفاده می‌کند. 

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی توهم امنیت رژیم صهیونیستی را نابود کرد و باعث شد ترس پایدار در ساکنان سرزمین‌های اشغالی ایجاد شود. این رژیم برای بقای خود مجبور به بازسازی توهم امنیت است، اما به اهداف خود نرسیده و جبهه‌های جدیدی نیز علیه خود گشوده شده است.

رئیس مجلس تأکید کرد: ما از جنگ نظامی وارد جنگ اراده‌ها شده‌ایم و پیروزی از آن کسی خواهد بود که در اراده‌اش خللی ایجاد نشود. خطای محاسباتی دشمن در این است که جبهه مقاومت بر مبنای اعتقادات عمیق شکل گرفته و شهادت افراد نمی‌تواند مانع پیشرفت آن شود.

او در پایان گفت: جمهوری اسلامی همواره از مقاومت حمایت خواهد کرد و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کمک حامیانش را محکوم می‌کند. ایالات متحده نیز شریک جرم این جنایت‌هاست و باید تبعات آن را بپذیرد.

انتهای پیام

کد خبر 20547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =