کد خبر 20550
۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

گودرزی:

ادعای صلح‌طلبی از سوی مدعیان حقوق بشر تنها یک واژه برای فریب است

ادعای صلح‌طلبی از سوی مدعیان حقوق بشر تنها یک واژه برای فریب است

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گفت:آمریکا و رژیم صهیونیستی براساس وعده الهی نابود خواهند شد و پیروزی نهایی حزب‌الله نزدیک است، ادعای صلح‌طلبی از سوی مدعیان حقوق بشر تنها یک واژه برای فریب است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان،  عباس گودرزی امروز (هشتم مهرماه) اظهار کرد: شهادت بزرگمرد جبهه مقاومت، بنده صالح خدا، رهبر شجاع و دلاور جهان عرب، سید حسن نصرالله سخت و جانسوز است.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید استحکام حزب‌الله و جبهه مقاومت، قائم به فرد نیست و خداوند به برکت خون شهدا این مصیبت بزرگ را جبران می‌کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: هر روز شاهد جنایتی جدید از رژیم جلاد و کودک کش اسراییل هستیم که باید توسط ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان پاسخ داده شود.

گودرزی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی براساس وعده الهی نابود خواهند شد و پیروزی نهایی حزب‌الله نزدیک است، افزود: ادعای صلح‌طلبی از سوی مدعیان حقوق بشر تنها یک واژه برای فریب است.

وی با اشاره به اینکه صلح زمانی پایدار است که این رژیم غاصب و کودک کش محو شود، تصریح کرد: ایران اسلامی در کنار دیگر کشورهای مسلمان جهان باید در کنار جبهه مقاومت، نقش خود را ایفا کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند صدور حکم جهاد عینی بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

انتهای پیام

کد خبر 20550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =