کد خبر 2063
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

صباغیان:

دریافت بازخورد ۶ ماهه پس از ارائه گزارش کمیسیون مجلس درباره حوادث غیرمترقبه

دریافت بازخورد ۶ ماهه پس از ارائه گزارش کمیسیون مجلس درباره حوادث غیرمترقبه

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس خواستار پیگیری کمیسیون‌های مربوطه بعد از ارائه گزارش درباره حوادث غیرمترقبه از دستگاه‌های اجرایی ذیربط شد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدرضا صباغیان بافقی نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس، در جلسه علنی امروز (دوشنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند (12) ماده (3) گفت: بعد از هر حادثه‌ای گزارشی از سوی کمیسیون مربوطه در مجلس ارائه می‌شود و نمایندگان درباره آن اظهارنظر کرده و در نهایت به دستگاه‌ها می‌رود اما اتفاق خاصی نمی‌افتد این در حالی است که کمیسیون مربوطه باید درباره اقدامات به عمل آمده دستگاه‌ها بر اساس این گزارش‌ها، کسب اطلاع کند.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گزارش حادثه سی‌سخت گفته شد که برخی افراد وام 20 میلیون تومانی و به برخی کمک‌های بلاعوض شده است اما اقشار هدف مشخص نیست لذا لازم است بازخوردی 6 ماهه یا یک ساله بعد از ارائه گزارش دریافت شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر شفاف سازی عملکرد کمیته بحران در زمان وقایع خاطر نشان کرد: جلسه شورای عالی مدیریت بحران تشکیل نشده و کسی در قبال آن پاسخگو نیست لذا مدیریت بحران همچون حکومت انگلیس شده است که ملکه آن هیچ نقشی در وقایع ندارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 2063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =