کد خبر 20655
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

مقصودی در تذکر شفاهی:

مصوبه کنکور ظلم بزرگی است در حق فرزندان این سرزمین است

 مصوبه کنکور ظلم بزرگی است در حق فرزندان این سرزمین است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای رئیس جمهور مصوبه کنکور در واقع ظلم بزرگی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی در حق فرزندان این سرزمین انجام داد ما از شما خواهش می‌کنیم به داد جوان‌های ما برسین.

به گزارش نمایندگان، فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 10 مهر)در تذکری شفاهی گفت: ننگ و نفرین بر اسرائیل غاصب و ظالم و درود خدا بر مجاهدین فی سبیل الله در رابطه با یکی از ظلم‌هایی که به لرستان شده این است که سفر دوم ریاست جمهوری به لرستان انجام نشد .

ایم نماینده تصریح کرد: جناب آقای رئیس جمهور لرستان در مظلومیت است اگر سفر رئیس جمهور شهیدمان در دوره گذشته به لرستان انجام نشد خواهش ما این است که اولین سفر استانی شما به لرستان و استان‌هایی که سفر دوم ریاست جمهوری انجام نشد باشد،این انجام نشدن سفر باعث خسارت‌های زیادی به استان مظلوم لرستان می شود.

وی افزود: جناب آقای رئیس جمهور مصوبه کنکور در واقع ظلم بزرگی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی در حق فرزندان این سرزمین انجام داد ما از شما خواهش می‌کنیم به داد جوان‌های ما برسین و این مصوبه ظالمانه را انشالله لغوکنید .

انتهای پیام

کد خبر 20655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =