کد خبر 20665
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷

عبداللهی در گفتگو با نمایندگان:

تصویب موضوعات جدید درباره حل مشکلات کشاورزان

تصویب موضوعات جدید درباره حل مشکلات کشاورزان

عضو کمیسیون کشاوزی در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات کشاورزی نظیر کود شیمیایی،بذر و غیره در جلسه آینده کمیسیون کشاوری  با حضوروزیر محترم جهاد و وزیر محترم نیرو و رئیس سازمان مورد بحث و پیگیری قرار می گیرد تا انشالله به مصوبات خوبی دست یابیم.

اسفندیار عبداللهی نماینده مرودشت عضو کمیسیون کشاوزی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش گفت: موضوعی که اول مورد بحث قرار گرفت بحث شهرک های صنعتی بود که قرار شدتا  با بررسی کمیته های مربوطه طرحی دقیق آماده کنیم و تقدیم صحن مجلس کنیم.

وی افزود: موضوعات کشاورزی نظیر کود شیمیایی، بذر و غیره در جلسه آینده کمیسیون کشاوری  با حضوروزیر محترم جهاد و وزیر محترم نیرو و رئیس سازمان مورد بحث و پیگیری قرار می گیرد تا انشالله به مصوبات خوبی دست یابیم.

عضو کمیسیون کشاورزی عنوان کرد: در رابطه با بها گندم کشاورزان در جلسه با حضور وزیر محترم کشاورزی جناب آقای نوری قزلچه موضوعی مطرح شد که ما  گلایه داشتیم چون که می بایست کارشناسی دقیق تری انجام می‌شد و نباید همان طور قیمت را با این قیمت فعلی که هست اعلام می کردند.البته آقای نوری قزلجه ادله های خاص خودشان را دارن ولی امیدواریم با این نگاهی که دارند و همچنین کابینه ای که تشکیل میدهند اتفاقات خوبی در بحث کشاورزی برای مردم عزیزمان رقم خورد.

انتهای پیام

کد خبر 20665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =