کد خبر 20690
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

نخعی:

اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان خواهیم کرد

 اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان خواهیم کرد

نماینده مردم سربیشه / نهبندان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا بکند همونطوری که رهبری قبلا فرموده بودند این بار تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان،  مصطفی نخعی نماینده مردم سربیشه / نهبندان ضمن تشکر از شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح به ویژه سپاه مقتدر و عزیز انقلاب اسلامی نماینده مردم سربیشه / نهبندان (چهارشنبه۱۱ مهر) گفت: حمله‌ای که شب گذشته اتفاق افتاد دفاع مشروع ما در پاسخ به نقض حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران و خون‌خواهی از فرماندهان و رهبران مقاومت و همینطور مردم مظلوم غزه و لبنان و یمن کودکان و زنان مظلوم در واقع این منطقه بود.

وی افزود:  ما در برابر اصول اخلاقی که همیشه به اون پایبند بودیم و هستیم فقط مراکز نظامی و عملیاتی و همینطور مراکز برنامه‌ریزی فتنه این رژیم جعلی را هدف قرار دادیم منتها واقعاً اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا بکند همونطوری که رهبری قبلا فرموده بودند این بار تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان خواهیم کرد.

نماینده تصریح کرد: کشور در حال حاضر در شرایط خاصی قرار داره و همه نیروهای سیاسی باید در مقابل دشمن یک صدا باشند و از منافع ملی کشورمون دفاع بکنند الان بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به همبستگی و وفاق ملی در داخل کشور داریم.

 نخعی عنوان کرد: بنده ضمن احترام به پیشنهاد حاج آقای حاجی دلیگانی باید عرض بکنم که این حکمی که در قانون پیش‌بینی شده حکم مهمی است و باید حتماً در قانون تعیین تکلیف شود. ما نمی‌تونیم این موضوع واگذار به آیین نامه یا در اختیار مجریان انتخابات بگذاریم چرا که باعث ایجاد ابهام خواهد شد.

وی گفت: پیشنهادی که ارائه شد خیلی تفاوتی با آنچه که در متن قانون آمده ندارد و بنده  فکر می‌کنم که بهتر هست همین متنی که در قانون پیش‌بینی شده باشد و همچنین در اجرا قابلیت بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام

کد خبر 20690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =