کد خبر 20701
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

سراج در نطق میان دستور:

اسرائیل در جنایت روی چنگیز و هیتلر و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌/ وعده صادق2 فقط یک سیلی بود

اسرائیل در جنایت روی چنگیز و هیتلر و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌/ وعده صادق2 فقط یک سیلی بود

محمد سراج نماینده  تهران اسلامشهر،پردیس،تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، گفت: دیگر کسی طبل توخالی شماو بزرگنمایی رسانه‌ای شما اهمیتی نمی‌دهد. تنها کاری که شما می‌کنید جز نامردی و رذالت نام دیگری ندارد، شما در جنایت روی چنگیز و هیتلر و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اید

به گزارش خبرنگار نمایندگان، محمد سراج نماینده  تهران اسلامشهر / پردیس / تهران / ری / شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی امروز چهارشنبه 11 مهر 1403 در نطق میان دستور گفت: از شورای عالی امنیت ملی از کل نیروهای مسلح از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قهرمان و بصیر که دژ مستحکم ملت مایه اعتماد و اعتبار ملت قهرمان ایران هستند که موجب خوشحالی و خرسندی ملت ایران را فراهم کردن صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اینجانب به نمایندگی از مردم شریف تهران شمیرانات اسلامشهر و پردیس حوزه انتخابیه خودم از اقدام بجا افتخارآمیز خوشحال کننده خوشحال کننده همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان ملت عزیز ایران و مسلمانان جهان تشکر و قدردانی می‌کنند، جزاکم الله خیرا جزا وعده صادق ۲ دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران از حقوق خودش بود و در این عملیات همه قوا و ملت شجاع ایران به تبع رهبر حکیمشان ید واحد بودند. رژیم سفاک کودک کش غاصب نامشروع و ظالم صهیونیستی بفهم و بدان دوران بزن در رو تمام شد دست ظالم عنکبوتی شما برای همه دنیا رو شده است، گنبد آهنین شما آبکش شده است، دیگر کسی طبل توخالی شما و بزرگنمایی رسانه‌ای شما اهمیتی نمی‌دهد. تنها کاری که شما می‌کنید جز نامردی و رذالت نام دیگری ندارد، شما در جنایت روی چنگیز و هیتلر و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اید.

سراج بیان کرد: کشته‌های شما از ترس ابابیل و موشک‌های رزمندگان مجاهد و بصیر ما می‌میرند به رژیم مستکبر مستکبر امریکا و سگ هارش در منطقه هشدار می‌دهیم بدانید جمهوری اسلامی شروع کننده جنگی نبوده و نیست و بدانید وعده صادق فقط یک سیلی بود انتقام نه انتقام که مرگ همه شما از قاتلی‌ها و شیطانی ها معادن یک قطره خون شهید سید حسن نصرالله و حاج قاسم عزیز ما نخواهد بود ولی اگر شروع کنید پایانش با ایران اسلامی است از دفاع مقدس جنگ جهانی سوم هشت ساله‌تان علیه ایران اسلامی درس بگیرید.

انتهای پیام 

کد خبر 20701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =