کد خبر 20755
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

ذاکر در گفتگو با نمایندگان؛

نتانیاهو راه صدام را می‌رود/ بیانات رهبری امید تازه‌ای در دل جهان اسلام ایجاد کرد

 نتانیاهو راه صدام را می‌رود/ بیانات رهبری امید تازه‌ای در دل جهان اسلام ایجاد کرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: رهبر انقلاب بر ضرورت وحدت مسلمانان تأکید کردند و بیانات ایشان  امید تازه‌ای برای حزب‌الله و مردم لبنان و فلسطین به ارمغان آورده است.  راه انقلاب و آزادی‌خواهی هرگز از بین نخواهد رفت.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان گفت: رهبری انقلاب بر مبنای قرآنی و تجربی، علمای شهید نکات مهمی را مطرح کرده‌اند که امید تازه‌ای در دل حزب‌الله و مردم لبنان و فلسطین ایجاد کرده است. این پیام به‌ویژه برای امت مسلمان و کشورهای اسلامی اهمیت زیادی دارد. قرآن کریم تأکید می‌کند که ملت‌های مسلمان باید یکدیگر را دوست داشته باشند و در کنار هم زندگی کنند و سرپرستی یکدیگر را به عهده بگیرند.

وی افزود: حفظ وحدت و انتظام اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر این وحدت از بین برود و شکافی ایجاد شود، دشمنان می‌توانند ضربه بزنند. به‌عنوان مثال، ما شاهد ضربات دشمن بودیم که با از دست دادن فرماندهان بزرگی چون سردار سلیمانی، به‌خوبی نمایان شد.

ذاکر ادامه داد: مبنای قرآنی این است که در نهایت حق پیروز است و نباید آیات قرآن را خدای ناکرده نادیده گرفت. باید به این آیات ایمان داشته باشیم و از آن‌ها بهره‌برداری کنیم. نتیجه جنگ و جدال و حملات دشمن را نیز باید بدانیم که در نهایت جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی پیروز خواهند بود.

راه انقلاب و آزادی خواهی پابرجا است

نماینده مردم ارومیه گفت:  نکته بعدی تجربیات رهبری است که در طول سال‌های پس از طوفان الاقصی مشاهده کردیم. در این سال‌ها، دشمن نشان داد که چگونه در تلاش است تا خود را نجات دهد. این کشتار و جنایت‌ها نشان‌دهنده سردرگمی و ناامنی خودشان است.

ذاکر تصریح کرد:  به یاد داشته باشیم که صدام نیز همین رویکرد را داشت؛ او تمام قوانین و مقررات بین‌المللی را نقض کرد و به کشورهای مختلف حمله کرد. سرنوشت او را مردم مشاهده کردند و همین سرنوشت برای نتانیاهو نیز صدق می‌کند. او با رفتارهای خشن و غیرانسانی‌اش نشان داده است که به زودی نابود خواهد شد. نشانه‌های نابودی او، کشتارهای بی‌رحمانه‌ای است که مرتکب می‌شود و نشان می‌دهد که راهش به پایان می‌رسد.

وی گفت:  اینکه نباید فکر کرد که کشتن مسئولان، فرماندهان، و فرمانداران ارشد مانند سردار سلیمانی به معنای پیروزی دشمن است. بلکه مسیر این شهدا و روش‌هایشان شفاف‌تر و محکم‌تر خواهد شد. فراموش نشود که راه انقلاب، اسلام، آزادی‌خواهی، و دفاع از وطن هرگز از بین نخواهد رفت.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی ادامه داد: علمای بزرگ مسلمان، به‌ویژه در لبنان، جان خود را فدای آرمان‌های خود کردند و در مقابل دشمن ایستادند. مردم نباید تصور کنند که با از دست دادن یک عالم دینی و مبارز، همه چیز تمام شده است. بالعکس، علمای زیادی بودند که شهید شدند و راهشان همواره ادامه دارد. خون جوانان لبنان و آرمان‌های آن‌ها همچنان موجب جرقه‌زدن جنبش حزب‌الله و تلاش‌های فلسطینیان برای خون‌خواهی و نجات کشورشان خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 20755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =