کد خبر 20805
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

جلالی در گفتگو با نمایندگان:

در آخرین سرشماری کشاورزی دقت نشد/ نتیجه قابل انتشار نیست!

در آخرین سرشماری کشاورزی دقت نشد/ نتیجه قابل انتشار نیست!

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین سرشماری کشاورزی که انجام شد دقت لازم و برنامه ریزی مناسبی نداشت.

محمد جلالی نماینده دلیجان و محلات عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، اظهار کرد: سهم روستا و عشایر و بخش کشاورزی از اعتبارات عمرانی کشور باید بیشتر از شرایط فعلی باشد، علی رغم اینکه برنامه هفتم احکام مناسبی برای بخش کشاورزی روستا و عشایر دارد بنده به عنوان یک کارشناس کشاورزی اعتقاد به عملیاتی شدن این نکته دارم.

وی افزود: در رابطه با سرشماری بخش کشاورزی قرار است سرشماری سال ۱۴۰۳ آبان ماه با اعلام معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه سرشماری کشاورزی شروع شود.

نماینده دلیجان تصریح کرد:آخرین سرشماری کشاورزی که انجام شد دقت لازم و برنامه ریزی مناسبی نداشت و آمار و نتیجه سرشماری بخش کشاورزی خیلی قابل انتشار نبود بنابراین نظر بنده این است که طبق اعلامی که در کمیسیون کشاورزی شد، سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور و یا مرکز آمار به طور ویژه آسیب شناسی و نقاط ضعف سرشماری قبلی رو برطرف کنند و نقاط قوت را تقویت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: در غیر این صورت پیشنهاد بنده به عقب انداختن زمان سرشماری کشاورزی می باشد تا با شناخت آسیب ها و برطرف کردن نقاط ضعف روند و کیفیت سرشماری کشاورزی امسال را بالا ببریم.

انتهای پیام

کد خبر 20805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =