کد خبر 20833
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

رضایی کوچی به نمایندگان خبر داد

 اختلاف ۵۰ درصدی آمار دو وزیر از ساخت مسکن!

 اختلاف ۵۰ درصدی آمار دو وزیر از ساخت مسکن!

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: در حالی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم از ساخت بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار سکن گزارش می‌داد که وزیر راه دولت چهاردهم از ساخت نزدیک به ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در سه سال گذشته گزارش می‌دهد.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ،در گفتگو با نمایندگان، گفت: وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم در کمیسیون عمران از ساخت بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار احد مسکونی در سه سال گذشته گزارش داد.

وی افزود: نکته جالب اختلاف ۵۰ درصدی آمار ارائه شده از سوی وزیر راه دولت یشین با وزیر راه دولت فعلی است به گونه‌ای که خانم صادق وزیر راه دولت جدید از ساخت نزدیک به ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در سه سال گذشته به کمیسیون گزارش می‌دهد. 

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: کمیته‌ای در کمیسیون عمران مجلس تشکیل شده و ند ساخت مسکن در سه سال گذشته را مورد بررسی قرار داده که بررسی‌های انجام شده از عدم همراهی بانک‌ها با نهضت ملی مسکن حکایت دارد. 

رضایی کوچیی خاطرنشان کرد: در صورت عدم همراهی بانک‌ها با نهضت ملی مسکن ساخت مسکن به سرانجامی نمی‌رسد و ما بنا داریم تا جلساتی را با وزیر اقتصاد در این باره داشته باشیم.

وی افزود: طبق آمار ارائه شده توسط وزیر راه دولت جدید از ساخت مسکن در سه سال گذشته ۳۰ هزار واحد مسکونی با اجاره ۹۹ ساله ۳۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی و عدادی هم بازسازی بافت‌های فرسوده ساخته و انجام شده است که جمع همه آنها به نزدیک ۸۰۰ هزار واحد می‌رسند و این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی دولت قبل از ساخت یش از یک میلیون و ششصد هزار واحد مسکونی در سه سال گذشته به کمیسیون گزارش می‌داد.

انتهای پیام 

کد خبر 20833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =