کد خبر 20907
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

پوردهقان در گفتگو با نمایندگان مطرح کرد

اعتصاب کارگران معدن در اردکان/ مسئولان می‌خواهند از پشت میز جردن مسائل را حل کنند!

اعتصاب کارگران معدن در اردکان/ مسئولان می‌خواهند از پشت میز جردن مسائل را حل کنند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کارگران معدن به دلیل بی توجهی به مسائلشان و دغدغه مند نبودن مدیران ذی ربط حدود 15 روز است که اعتصاب کردند.

مصطفی پوردهقان اردکان نماینده اردکان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در رابطه با حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: کارگران معدن به دلیل بی توجهی به مسائلشان و دغدغه مند نبودن مدیران ذی ربط حدود 15 روز است که اعتصاب کردند.

وی باتوجه به اعتصاب کارگران معدن اردکان افزود: متاسفانه مدیران صنعتی که الان در راس مجموعه هستند از درد دل کارگر خبر ندارند و نه شاهد سختی هایشان هستند ضمن این که برای رسیدگی نهایتا از دفاتر خود در جردن تهران موضوعات را بررسی میکنند.

پوردهقان اردکان ادامه داد: طبق ارتباطی که امروز با وزیر صنعت برقرار کردیم خواستار این شدیم که در عصرمجموعه واحد های بزرگ مدیرانی قراربگیرند که دغدغه مند باشند همچنین از داخل منطقه موضوعات و بررسی کنند و در بین کارگران قرار بگیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: نه نظام جمهوری اسلامی ایران چنین مدیرانی میخواهد که مدیر پروازی باشد و بخواهد نهایتا ماهی یکبار با ماشین یک گشتی در معدن بزند و دوباره به دفتر خود بازگردد و نه قرار هست دیگران پاسخگو چنین تنش هایی باشند.

در ادامه عنوان کرد: باتوجه به بحث آلایندگی شدید اردکان انشاالله قرار است برنامه ریزی ویژه ای را در نظر بگیریم و همچنین با وجود ریاست محترم محیط زیست و هم مدیران استانی بتوانیم این وضعیت آلایندگی اردکان را کاهش دهیم.

انتهای پیام

کد خبر 20907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =