کد خبر 20930
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

حاجی دلیگانی در گفتگو با نمایندگان:

کسانی که قیمت هارا گران می‌کنند پشت صحنه قیمت‌گذاری مخفی می‌شوند/خود به خود چیزی گران نمی‌شود!

کسانی که قیمت هارا گران می‌کنند پشت صحنه قیمت‌گذاری مخفی می‌شوند/خود به خود چیزی گران نمی‌شود!

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اینطور مسائل در شورای مربوطه تصمیم گیری می‌شود و این را به اطلاع مردم نمی‌رسانند و تصور غلط شان این است که اگر قیمت هارا گران گنند و خودشان پشت صحنه قیمت گذاری مخفی بمانند بهتر است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده عضو کمیسیون اصل نود و نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی نمایندگان، درباره موضوع گران شدن لبنیات و نان گفت: این مسئله برنامه ریزی شده است و اینطور نیست که خود به خود چیزی گران شود، این تصمیمات در مراجع تصمیم گیری تصویب م‌ی‌شود ولی نوع رفتار و عمل آنها شفاف نیست، تصور می‌کنند اگر شفاف بیان نکنند بهتر است.

حاجی دلیگانی افزود: من معتقدم باید شفاف با مردم صحبت کنند، شفاف صحبت کردن، نه تنها سرمایه اجتماعی را کاهش نمی‌دهد بلکه افزایش هم خواهد شد. دست اندرکاران و تصمیم گیران این مباحث در یک حالت سکوت خبری کار خودشان را می‌کنند و اتفاق می‌افتد و بعد پیگیری و ورود می‌کنند.

نمابنده مردم شاهین شهر تصریح کرد: اگر مصرف لبنیات در جامعه کمتر شود به تبع آسیب های جدی به سلامت مردم خواهد زد. من از مسئولین و دست اندرکاران می‌خواهم که شفاف سازی بکنند. اینطور مسائل در شورای مربوطه تصمیم گیری می‌شود و این را به اطلاع مردم نمی‌رسانند و تصور غلط شان این است که اگر قیمت هارا گران گنند و خودشان پشت صحنه قیمت گذاری مخفی بمانند بهتر است ولی مردم شفافیت را دوست دارند و اگر توجیحی برای مردم دارند با مردم در میان بگذارند ...

نماینده مردم شاهین شهر عنوان کرد: در هفته آتی در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح خواهیم کرد که چرا این مسئله شفاف سازی نمی‌شود، در عمل اتفاق می‌افتد ولی اخبارش منتشر نمیشود.

انتهای پیام 

کد خبر 20930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =